Doves nya intensivbalsam

Tänkte buzza lite om Doves nya Intense Repair Express Intensivbalsam för er som läser min blogg. Jag är en buzzador och med detta menas att jag får hem olika varor som jag ska testa och även berätta/buzza för mina vänner om produkterna. Detta är min första produkt som jag ska buzza om och det är som rubriken lyder Doves nya Inensivbalsam. Detta balsam innehåller inpackning och du kan använda det dagligen. Låt det sitta i en minut och det kommer förhindra klyvna hårtoppar och att håret går av. Dessutom stärker det håret.
Min egna erfarenhet av detta balsmet är faktiskt ganska bra. Jag märkte inte så mycket skillnad de två första gångerna jag använde det men efter flera gånger så känns håret faktiskt mjukare. Sen vet jag inte om det är inbillning men mitt hår verkar ha fått mer glans också. Mest effekt av balsamet märkte jag när jag var i Portugal. Vattnet där var mer koraktigt och håret blev ganska trassligt efter schampoo. Jag hade balsamet med mig och det funkade verkligen frör håret blev mycket mjukare direkt efter jag hade sköljt av balsamet. Så denna produkt kan jag med gott samvete rekommendera!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den var bra! Tack för provet.

2011-08-17 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0