Dag 5

Idag ska vi åka hem och vi ska först åka till milano och byta flyg där. Väl framme i flygplatsen så står det att vårt plan till Milano är cancelled! Så då var det bara att ställa oss i en jättelång kö vi Lufthansas disk och väl framme så fick vi reda på att vi får ta ett flyg 17.15 istället men det flyget går direkt till köpenhamn. Mannen i informationen hade problem med datorn så han kunde int efå ut våra flygbiljetter. Efter ca 40 minuter så beslutade han sig väl för att skriva ner det för hand så då fick vi en väldigt tunt handskriven biljett. Så nu sitter jag på samma ställe som jag satt när jag fick vänta på honey vid ankomsten. Nu ska jag bara sitta här i 3 timmar till. Vi har också hunnit äta lunch på flygplatsen. Jag tog nån grillad biff som var ganska seg och honey tog en hamburgare. Köttet i hamburgaren var rå så honey åt bara hälften av den.

 

min biff

 

honeys råa burgare

 

en dessert som var väldigt sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0