mooncake

Idag har jag tagit mod till mig och konfronterat en kollega angående ett mail jag fått som jag tyckte var nervärderande. Tydligen var detta ett missförstånd. Är glad att jag frågade henne annars hade jag gått och irriterat mig på detta.
Honey kom hem med 4 mooncakes ikväll. Han hade fått dem av master Tong vars mamma hade bakat dessa. Min mamma hade också gjort mooncakes fast en annan sorts. Honey och jag smakade dessa efter maten. De var goda men mäktiga.
 
Denna vecka haqr jag också lyckats virka färdigt starwarsfilten som min honey ska få i födelsedagspresent. Den har tagit ca 5 veckor att göra och jag har då bara virkat på kvällarna och ibland på helgerna. Känns faktiskt lite tomt nu när den är färdig. Vill börja på ett nytt projekt men vet inte riktigt vad än. Elli vill ha en Harry Potter filt men garn är så dyrt nu så ska vänta tills rea innan jag köper mer. Bara garnkostnade till starwarsfilten är över 1000kr.
 
visst blev den fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0