Årets första grillning

Idag var vi hos mamma och grillade. Det blev både grillspett, revben och kycklingvingar. Till detta hade vi sallad och baguetter till. Kiet klagade på att vi hade för lite minimajs i spetten så till sist fick han några spett med bara minimajs på ^--^
Alvin höll ju på att sätta en bit minimajs i halsen eftersom Kiet gav honom en majsbit att suga åp och han lyckades bita av en bit med sina (enda) två tänder. Men Kiet fick ut majsbiten igen så det slutade ju lyckligt iaf. På kvällen skulle vi lära mamma och moster spela mahjong och det gick väl rätt bra. Det roliga var att det nästan var bara de som hade coach, alltså de som inte kunde spela som vann :-) Moster vann ju en högsta poäng men såklart spelade vi inte om riktiga pengar utan bara med Kiets spelmarker. Kul var det iaf...

Just det ja, igår var jag och älskling på bio och såg Watchmen. Den var väl sådär, jag tyckte den var lite för rå för mig, mycket blodiga scener...fast jag blundade när det blev för äckligt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, en massa kyckling-välling för moster?

2009-04-19 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0