Duktigt jobbat!

Igår har jag varit duktig, enligt min mening iallafall ^~^
Bk kom med Moa runt ett-tiden och barnen lekte en liten stund. Efter att Alvin hade fått mat så var vi ute och gungade med barnen. Sedan gick vi ner till Maxi Råå och handlade. Träffade Kurt, Lucy och Anna vid ingången. Elli var nog riktigt trött för hon var väldigt gnällig, speciellt på hemvägen. Men men... hon fick gå och lägga sig direkt när vi kom hem. Bk och jag fikade lite och sedan började jag förbereda maten. Middagen bestod av örtfylld kycklingfile med tomatsås och till detta hade vi bandpasta. Måste säga att det var rätt gott så det lär bli en andra gång.

Dagens program består förnuvarande av att jag ska över till mamma och klippa Anna (den lilla) och sedan spela lite mahjong med Lucy, Kiet och Anna (den stora).  Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0