Välkommen till min nya blogg!

Japp, nu ska jag också göra som många gör, nämligen att börja blogga. Har läst nånstans att en blogg ska vara som en dagbok fast i elektronisk form, men egentligen funderar jag över lite varför man ska skriva en dagbok på nätet där alla kan få tillgång till den ( om man nu inte lösenords-skyddar den). Ska inte en dagbok vara något personligt, alltså lite privacy? Jaja, jag kommer inte att skriva ner mina hemligheter här men kanske andras...hihi...

Läste på aftonbladet nyss att man har hittat en glasbit i en falukorv och även i kycklingklubbor. Hallå!! ska man våga äta nånting mer än sallad eller?Jag köpte precis två falukorvar förra veckan.... Tänkte på att jag frågade älskling igår vad han ville ha till middag på lördag och först sa han sallad men sen ändrade han sig till pasta med Abbas tonfisk i tomat och basilika sås. Hoppas att det inte finns glasbitar i tonfisk konserverna då.

Förresten, jag är ganske slarvig av mig så det kommer säkert finnas stavfel/gramatikfel i bloggen men det får ni leva med, som sagt det ska ju vara en personlig blogg ^-^

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen till bloggvärlden :p

2009-04-02 @ 18:11:01
Postat av: Ping

thx, men det blir nog inget "varje-dag" bloggande iaf...skriver när jag har tid.

2009-04-02 @ 19:05:28
Postat av: Jungsan

Japp, grammatikfel... ^^



Det är nog ingen fara, det är ju din blogg, du får göra hur många fel du vill. =)



Välkommen till gänget. XD

2009-05-04 @ 18:36:56
URL: http://jicachan.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0