Test time

Tänkte att jag måste också hänga på och göra testet som Anna och Helena har gjort och här är mina svar:

1.) How am I feeling today? The shoop shoop song

2.) Where will I get married? Together forever...låter ju bra iallfall när det gäller bröllop.

3.) What is my best friend's theme song? Beautiful.... ja, mina vänner är alltid vackra :-)

4.) What is/was highschool like? Runaway train...hm...låter faktiskt lite likt, ville ju bara rymma bort från skolan under några perioder.

5.) What is the best thing about me? Can you feel the love tonight?...oki betyder det att jag e romantisk eller?

 6.) How is today going to be? Bootylicious....eh..ska jag göra mer gymnastik eller?

 7.) What is in store for this weekend? Moonlight shadow....ska jag leta efter månens skugga eller?

8.) What song describes my parents? Lady Marmalade..hm...vad kan man säga, jag kan inte föreställa mig mina föräldrar som några ur filmen moulin rouge.

9.) How is my life going? Tears in heaven.... bara det inte menar att det ska hända mina barn något :-(

10.) What song will they play at my funeral? The Actor... så folk tycker att jag e en skådespelare

11.) How does the world see me? Sleeping satellite...jaja..jag tycker om att sova

12.) What do my friends really think of me? Circle in the sand... oki

13) Do people secretly lust after me? Heaven is a secret place on earth...det måste betyda att det känns som att vara i himlen när de får umgås med mej..hihi

14.) How can I make myself happy? hade på spotify och det kom reklam just vid denna frågan...reklamen var om mustaschkampen...ska jag odla mustasch eller? men men låten skulle ha varit like a virgin så jag ska vara som en virgin för att bli lycklig...tror inte kwan kommer gilla det ..varken mustaschgrejen eller virgingrejen :-)

 15.) What should I do with my life? A whole new world... ska jag resa runt eller? hade varit kul.

16.) Will I ever have children? har ju redan två men men... låten blev Always on my mind... iofs så är dom alltid i mina tankar så det stämmer rätt bra..

17.) What is some good advice? Strong enough.. bra råd.

 18.) What do I think my current theme song is? Heal the world...asså nu ska jag lösa världsproblemen oxå... aldrig kan man vara ledig..

19.) What does everyone else think my current theme song is? Take me to your heart..yeah...ta mig till erat hjärta..

20.) What type of men/women do you like? I wanna be like you...shit vad passande denna blev, kwan e ju född i apans år :-)

21.) Will you get married? e ju redan gift men...låten blev Survivor...så jag ska klara av giftermålet eller?

22.) What should I do with my love life? Smooth criminal...menas det att jag ska gå och vara lite kriminell elelr att jag ska vara otrogen?

24.) Where will you live? That's why you go away... oki..ska jag flytta eller..

25.) What will your dying words be?Poker face... alltså e man död så har man nog inget problem att hålla ett pokerface.

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe nr 14 var rolig

2009-05-11 @ 11:14:39
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: ANna

ska inte du uppdatera snart?

2009-05-28 @ 11:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0