Dag 1 (del 2)

Har nu sittit här i tre timmar och börjar så smått känna mig som Tom Hanks i filmen är han bor i en flygplats. Det finns inte så många affärer här och hela flygplatsen verkar så tråkig. Det kan bero på min situation som jag känner så. Tänk vad mycket man kan se när man bara siter och betraktar folk som kommer och går. Såg ett äldre par som fick träffa sina barnbarn och de nästan grät när de överröste barnen med kramar och pussar. Sen såg jag också två damer som påminner om de i panter tanter (inte för att jag har tittat på den serien). Den ena bara skällde ut den andra hela tiden. Hon såg riktig elak ut, som när man föreställer sig häxor eller styvmödrar. Den andra verkar nästan vara hennes betjänt eller nåt sånt för hon fick dra allt bagage och gick typ 2 meter efter den arga tanten. Först gick de förbi stället där jag satt men sen gick den arga tanten och satte sig mittemot mig och den andra bredvid mig. Tanten tittade på mig och verkade nästan vilja skälla ut mig också så jag tittade bort. Snacka om att vakna på fel sida. Börjar bli smått hungrig men här verkar inte finnas så mycket matställen. Det mesta är sandwich eller kakor och det vill jag inte ha. Det borde finnas en Burger King eller MacDonalds på varje flygplats! Eller Kentucky fried chicken går också bra. Eller en sushibar. Eller en subway..... nu börjar jag tänka för mycket på mat. Ska vandra runt och kolla om jag har missat nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0