Hur klantig kan man vara?

Vet inte om jag börjar bli senil eller så är jag bara en dai tao ha (stort räkhuvud) som min honey brukar säga. I stort sett så brukar jag inte glömma eller tappa bort viktiga saker men inom en månad så har jag lyckats göra det flera gånger. Först tappade jag mina husnycklar i stan så jag var tvungen att fixa nya. En dag när vi var hos Beckey och skulle göra vårrullar så glömde jag köttfärsen i bilen. När jag skulle hämta dem så lyckades jag låsa in bilnycklarna i bagageluckan så Emilie var snäll och åkte hem till mamma och hämtade reservnycklarna. På kvällen när vi skulle hem så kom jag på att jag hade glömt min jacka på danshuset. Vi var där på morgonen med barnen för de ska börja gå en kurs i rytmik och rörelser. Som tur var så kunde jag åka dit dagen efter och hämta jackan. Nu hoppas jag att det inte händer fler olyckor så håll tummarna för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0