Alvin & jag

Detta har hänt flera gånger sedan melodifestivalen körde igång. Inte olik de andra dagarna så hände detta idag igen, en söndagsmorgon.

Dialog mellan Alvin och mig: (jag kallar Alvin för hang hang och han kallar sig själv för lou lou (lillebror)
N: Hang hang, vill du lyssna på barnlåtar, kanske bom bim bam (hans favorit)
A: Nää.. lou lou vill lyssna på in the club eh... (han avslutar oftast sina meningar med eh..)
Jag går in på svt:s hemsida och spelar upp videom med Dannys in the club
Alvin sitter helt nöjd och tittar och ler. Sen säger han:
ah..mm tjök foo ah! (inga byxor på sig), han syftar på en av de tjejer som dansar i bakgrunden.
Sådana dialoger upprepas hela tiden. Nu måste jag avsluta för Alvin sitter i mitt knä och säger:
lou lou jio teng in the club ah jao si...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0